loading...
آشنایی با خواص و مضرات گیاهان
آیماه بازدید : 362 شنبه 1395/08/22 نظرات (0)

سبزي درماني روش جديد لاغري

ممکن است تا به امروز از روشهاي گوناگون براي لاغر شدن استفاده کرده باشيد ولي نتوانيد به وزني که ميخواهيد برسيد. براي شما سفارش ميکنيم که اين توصيه هارا انجام دهيد و به روشهاي معمولي که در کل دنيا به آن سفارش شده است پايبند باشيد .

اين روش شيوه کاملا طبيعي است که شامل رژيم سبزيجات است و اصلا ضرر ندارد فقط کافي است به خودتان اعتماد به نفش داشته باشيد با ساده‌ترين برنامه‌هاي غذايي و مصرف گياهان دارويي مفيد مي‌توانند علاوه بر چاقي و اضافه وزن بر فشارخون، بيماري‌هاي قلبي، تنگي نفس، چربي خون و ديگر بيماري‌هاي ناشي از چاقي غلبه كنید.

اين شيوه‌ها، نسخه‌هايي است كه بسياري از بازيگران و هنرپيشه‌هاي سينماي تجاري از آن در كنار رژيم درماني و ورزش براي كاهش وزن استفاده مي‌كنند.

سركه سيب را دست كم نگيريد

بسياري از درمانگران طب سنتي چين بر اين باورند كه مصرف سركه سيب مي‌تواند تاثير چشمگيري در كاهش وزن داشته باشد. اين درمانگران نوشيدن مخلوطي از يك ليوان آب و 1 قاشق غذاخوري سركه سيب را يكي از بهترين شيوه‌ها براي افزايش سوخت‌وساز كالري‌ها مي‌دانند. اين درمانگران توصيه مي‌كنند به جاي مصرف سس هنگام خوردن سالاد از سركه انگور يا سركه‌سيب استفاده كنند و در شرايطي كه مي‌خواهند از آبليمو، آبغوره يا گرد ليمو براي طعم‌دار كردن غذاي‌شان استفاده كنند سركه به دست آمده از سيب يا انگور مصرف كنند.

شويد درماني كنيد

در شرايطي كه تجمع چربي‌ها در نقاط مختلف بدن موجب بروز چاقي موضعي در اندام‌ها مي‌شود، فرد نياز به يك چربي‌سوز مناسب دارد تا بتواند علاوه بر آنكه تجمع سلول‌هاي چربي را در نقاط مختلف بدن متوقف كند به شكسته‌شدن سلول‌هاي چربي و از بين رفتن اضافه وزن هم كمك كند.

آب بنوشید

از ديدگاه درمانگران طب سنتي نوشيدن آب و عرقيات گياهي به ميزان كافي مي‌تواند موجب افزايش متابوليسم بدن شده و اين شيوه به مرور موجب بهبود روند كالري‌سوزي در بدن مي‌شود. به اين ترتيب نوشيدن آب به مقدار كافي در طول روز و اضافه كردن مقداري از عرق گياهي زيره و عرق گياهي شويد به آب، مي‌تواند علاوه بر پاكسازي بدن از چربي‌ها و مواد زائد به افزايش ميزان سوخت و ساز كالري‌ها در بدن نيز كمك كند. براي تهيه اين نوشيدني‌ها كافي است مقداري از اين عرق‌ گياهي زيره يا شويد را با مقدار برابر آب تركيب كرده و آن را در طول روز خنك ميل كنيد.

از نسخه گياهي هندي‌ها غافل نشويد

درمانگران آيورودا مصرف فلفل قرمز در وعده‌هاي غذايي را مهم‌ترين عامل براي افزايش سوخت‌وساز بدن مي‌دانند. آنها فلفل‌قرمز را يكي از طبيعي‌ترين خوراكي‌هاي چربي‌سوز مي‌شناسند كه مي‌تواند ميزان چربي‌هاي موجود در بدن را به حداقل ممكن برساند. البته اين درمانگران به مراجعان خود توصيه مي‌كنند كه درصورت داشتن اختلال در عملكرد دستگاه گوارش، درد معده يا بيماري‌هاي گوارشي ديگر و همين‌طور در صورت ابتلا به بيماري‌هاي عصبي يا زودخشمي اين شيوه را براي كاهش وزن و رسيدن به وزن ايده‌آل‌شان انتخاب نكنند و به جاي اين شيوه سراغ ديگر شيوه‌هاي طبيعي درمان بروند و با مشورت متخصص يا درمانگر حاذق طب سنتي يا مكمل بهترين شيوه طبيعي لاغري را امتحان كنند.

با گزنه چاي لاغري درست كنيد

اگر در گروه افرادي هستيد كه با رعايت رژيم غذايي ممكن است تغييراتي در خلق و خوي شما احساس شود به گونه‌اي كه بي‌حوصله و بداخلاق شويد توصيه مي‌كنيم از دمنوش گزنه يا چاي گياهي باباآدم براي لاغري و كاهش وزن استفاده كنيد. درمانگران شيوه‌هاي طبيعي درمان معتقدند افرادي كه رژيم غذايي خاصي را دنبال مي‌كنند بايد در كنار رعايت دستورهاي متخصص‌شان از انواع چاي‌هاي گياهي مانند چاي گزنه يا چاي باباآدم  یا چای زیره سبز استفاده كنند تا به اين ترتيب علاوه بر استفاده از خواص چربي‌سوزي آنها از خواص آرامش‌بخشي و تسكين‌دهندگي آنها نيز بهره‌مند شوند. نوشيدن اين چاي‌ها 1 تا 3 فنجان در طول روز مي‌تواند تاثير موثر و مفيدي در كاهش وزن و برطرف كردن بدخلقي داشته باشد.

معجون هويج و جعفري بخوريد

يكي از مفيدترين معجون‌ها و نسخه‌هاي گياهي براي كاهش وزن و پيشگيري از چاقي نوشيدن معجوني از هويج و جعفري تازه در فواصل زماني مشخص در طول روز است. به گفته درمانگران طب سنتي افرادي كه در فاصله بين دو وعده غذاي اصلي از اين معجون استفاده مي‌كنند مي‌توانند تا حد زيادي به از بين رفتن چربي‌ها و شكسته‌شدن سلول‌هاي چربي در بدن‌شان اميدوار باشند به ويژه اگر اين افراد در كنار رعايت رژيم غذايي سبك و نوشيدن اين معجون گياهي ساعتي در روز را به نرمش و ورزش روزانه اختصاص دهند. علاوه بر اين درمانگران اين شيوه درماني بر اين باورند كه نوشيدن آب جعفري به تنهايي مي‌تواند موجب كنترل و تنظيم ميزان قند خون شده و به سلامت افراد دچار اضافه وزن كمك مي‌كند. علاوه بر اين، مصرف جعفري در وعده‌هاي غذايي مي‌تواند ميزان كلسترول خون را كاهش داده و آن را كنترل كند. توصيه ما به شما اين است كه هنگام خريد، دقت كنيد تا هويج تازه و برگ‌هاي تيره‌تر جعفري را انتخاب كنيد.

از زنجبيل حب بسازيد

درمانگران شيوه‌هاي طبيعي درمان بر اين باورند كه گنجاندن زنجبيل در برنامه غذايي هفتگي، دست‌كم سه بار، تاثير زيادي در كاهش وزن و افزايش ميزان سوخت‌وساز بدن دارد. اين گياه دارويي از آن نظر كه متابوليسم بدن را بالا مي‌برد در گروه موفق‌ترين چربي‌سوزها و كالري‌سوزهاي طبيعي به حساب مي‌آيد كه مي‌تواند روند لاغري را در افراد علاقه‌مند به كاهش وزن تسريع كند. درمانگران هندي بر اين باورند که خوردن سالاد حاوي زنجبيل يا ماستي كه زنجبيل تازه در آن رنده‌ شده باشد، مي‌تواند ميزان اشتهاي افراد را پيش از خوردن ناهار و شام كاهش دهد و به اين ترتيب به كاهش وزن منجر شود. ضمن آنكه نوشيدن چاي تهيه شده از زنجبيل يا افزودن يك تا دو حبه كوچك از زنجبيل به چاي يا دمنوشي كه افراد روزانه مصرف مي‌كنند، مي‌تواند تاثير زيادي در كاهش وزن و افزايش متابوليسم و سوخت‌ساز در بدن داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
توصیه اگر درحال مصرف داروهای شیمیایی اعصاب هستید و قصد استفاده از گیاهان دارویی را دارید حتما پزشکتان را در جریان بگذارید؛ چرا که تداخل دارویی ممکن است به ضررتان باشد. بعد از باز کردن بسته گیاه دارویی،بلافاصله آن را درون یک شیشه دردار و به دور از نور و رطوبت نگهداری کنید. حتی الامکان از داروهای گیاهی بصورت دمنوش استفاده کنید مگر آنکه شکل دیگری از استعمال آن توصیه شده باشد. با آرزوی سلامتی و بهروزی برای شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 77
  • بازدید هفته : 1,208
  • بازدید ماه : 4,577
  • بازدید سال : 33,065
  • بازدید کلی : 284,123
  • کدهای اختصاصی



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    sa2022 elect6555

    الکسا